Publicerat: / Cirton- tänker

Sönder.

Jag hade sönder någonting som jag egentligen inte ville ha.
Jag borde inte tänka på det någonting mer men det får mig att inte kunna sova och när jag väl somnar sover oroligt. 
Varför kan inte jag bara ta och kasta bort mina egna spöken och få frid. Varför kan inte min hjärna fungera logiskt utan någon skuld som inte borde finnas där. VArför skäms jag i min tysthet utan att ha någonting att skämmas över.
Vem är min hjärna, vem tror hon att hon är, bossen över mig? Blää..


Postat av: madde

💞💟💖 många kramar till dig kusin.

2015-01-17 @ 11:24:14
Postat av: milina.blogg.se

Stay strong! Tänk på att det är DU som styr din hjärna. Ta dig på näsan t.ex - du sa åt din hjärna att du ville ta på din näsa. Men det är lätt att man glömmer bort att det är vi som bestämmer, inte hjärnan

2015-02-25 @ 16:00:15
http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Cirton

Jag dansar som en idiot och hoppas att du ser när jag hoppar upp och ner. Jag dansar som en idiot..