Publicerat: / Cirton- tänker

Inbillning.

Allt jag någonsin har upplevt, allt jag överhuvudtaget har känt eller rört vid. Hur kan jag vara säker på att det verkligen har funnits.
Har jag bara målat upp en bild hur jag vill att det ska vara. 
Blickar jag tillbaka på någonting som aldrig har existerat.
 
Kan jag skapa en välkomnande värld gjord av en blomsterbädd med en ljuvlig doft av möjligheternas härlighet framför mina fötter.
När en fantastisk händelse träffar mig som en blixt från en klar himmel kommer mina sinnen då vara vid sina fulla bruk eller kommer jag gå miste om ett mirakel.
Kommer jag att kunna se skönheterna som visar sig framför mig, är jag öppen och mottaglig eller har jag tappat förmågan att känna. 
Har jag inbillat mig ett liv. Alla röster jag har hört, har det bara varit mina egna. Alla gånger jag har trott mig röra vid någon kanske bara var en illusion.
Skapade jag mig en värld som bara existerade i mitt huvud.
 
Utan svaren finns bara möjligheter att leva i ett luftslott så stort och mäktigt att varenda andetag ger mig en mening till nästa ljus.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Cirton

Jag dansar som en idiot och hoppas att du ser när jag hoppar upp och ner. Jag dansar som en idiot..