Publicerat: / Cirton- tänker

Torkan ska dö.

Ibland så dör min inspiration till skrivandet och jag får torka. Ibland finns det ingenting som kan få igång mig. Jag har en fet torka nu, jag vet inte vad jag ska skriva egentligen. Min hjärna brukar bara kasta ur sig lite saker men den har slutat fungera.
 Jag har små idéer som smyger sig på ibland men som dör ut mitt i första meningen, jag funderar på om jag verkligen är torr, innan och ut. Kanske jag är så torr att jag har börjat likna ett russin.
 
Jag snubblade, jag trillade, jag föll.
Jag landar, jag ställer mig, jag vandrar.
Stå inte stilla min vän, solen ska visa dig vägen framåt och när solen gömmer sig, bli inte rädd. Tänd en lampa inne i din själ och le dig mot framgången för livet är ditt. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Cirton

Jag dansar som en idiot och hoppas att du ser när jag hoppar upp och ner. Jag dansar som en idiot..