Publicerat: / Cirton- tänker

Änglar och demoner plus glitter.

 
Alla människor är inte lika mycket värda, fråga er själva vilka ni tycker inte borde få leva i frihet och i fröjd. Även om ni tror att ni tycker att alla är lika mycket värda så lurar ni bara er själva. 
Mänskliga rättigheter i all ära, det finns gränser!
 
Vissa människor är bara onda rakt igenom, hela hjärtat är svart och själen är bruten och de lär sig aldrig att tänka på någonting annat än bara sig själva, de är beredda att kliva över människor med vassa knivar till skor som både sprutar eld och droppar salt.
Vart tog deras ängel på axeln vägen?
Nog om andra mer om mig..
Min ängel finns alltid där bredvid mig, när om jag gör något dumt eller säger något dumt så är hon där med sitt glitter och och kastar det i mina ögon så att jag får skämmas. Min demon sparkar och slår på mina hjärnhalvor och provocerar mig till att göra dessa dumma saker.
Men jag vet i alla fall var som är rätt och fel, visst jag gör misstag och oftast räcker det inte med att jag gör misstaget en gång utan måste göra om det flera gånger innan jag inser att det verkligen var ett misstag. 
 
Jag lyssnar på min ängel för jag älskar glitter och det gör min kropp varm av lyckliga känslor, även om jag får det i ögonen, då ser jag att hela världen är fylld av glitter. 
 
Mer glitter åt folket, glitter gör mig glad.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Cirton

Jag dansar som en idiot och hoppas att du ser när jag hoppar upp och ner. Jag dansar som en idiot..