Publicerat: / Cirton- tänker

Livet.

När man hoppar rakt upp i luften och känner hur marken försvinner under fötterna, hur fri man känner sig när luften bär en uppåt och iväg.

Man kan sväva bort med tankarna, hamna på en helt annan plats och bara få finnas till i en perfekt värld. 
Jag har min lilla bänk framför fönstret som finns där för mig när jag behöver kolla upp mot himlens oändlighet och inte finnas till här på jorden. Som en egen måne jag kan åka till och komma tillbaka när allting ordnat sig.
 
Egentid är jätligt viktigt!


Postat av: sasha =D

åå så bra skrivet :'D

2014-05-08 @ 21:41:14
http://busengmans.blogg.se
Postat av: milina.blogg.se

fint skrivet!

- jo kan ju va så haha.. men står ju i kommentarrutan också, samt att jag skrivit det i svart förrut. men folk bryr sig inte

2014-05-13 @ 20:48:58
http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Cirton

Jag dansar som en idiot och hoppas att du ser när jag hoppar upp och ner. Jag dansar som en idiot..